21 kwietnia o godz.14.00 w Clubie Traffic podsumowanie akcji „Kundle na salony”, czyli spotkanie z Borysem Szyc i innymi aktorami, dogoterapia, rozdanie nagród w konkursie rysunkowym oraz fotograficznym, otwarcie wystawy pokonkursowej oraz promocja filmu „Piorun” na DVD i Blu-ray, którego sprzedaż wspiera akcję „Wybierz Miśka”.
WSTĘP BEZPŁATNY!
<br />Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu w warszawskim klubie Traffic przy ul. Brackiej 5 w Warszawie, gdzie odbędzie się podsumowanie akcji oraz wernisaż wystawy pokonkursowej. Gośćmi specjalnymi spotkania będą aktorzy użyczający głos w filmie PIORUN – Borys Szyc, Sonia Bohosiewicz, Krzysztof Kowalewski oraz inne znane osoby wspierające swoim wizerunkiem kampanię „Wybierz Miśka”.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarówno najmłodszych (dzieci i młodzież) wraz z rodzicami, uczestników konkursu oraz wszystkie osoby, którym nie jest obcy los bezdomnych zwierząt. W programie spotkania zaplanowane są zajęcia z (nad) zwyczajnymi psami, które pomagają ludziom (czyli zajęcia pokazowe z dogoterapii), spotkanie ze zwierzętami którymi opiekuje się nasza Fundacja w ramach akcji „Kocie adopcje” oraz „Psy Niczyje”, możliwość zakupu filmu „Piorun” z którego część dochodu wspomoże bezdomne zwierzęta, oraz rozdawanie autografów przez aktorów dubbingujących film.
<b>Wszystkie dzieci, które wezmą udział w spotkaniu otrzymają upominki od firmy Disney, Imperial oraz naszej Fundacji!!!</b>
Spotkanie zakończy się otwarciem wystawy konkursu rysunkowego i fotograficznego. Nagrodzone w konkursie prace będzie można obejrzeć w klubie Traffic do 4 maja br. Na spotkaniu zostaną rozdane także nagrody dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach konkursu.
Premierze filmu „Piorun” na DVD i Blu-ray towarzyszyć będzie również akcja informacyjna kampanii Wybierz Miśka. W opakowaniach płyt DVD zamieszczona jest specjalna ulotka zachęcająca do zainteresowania się losem bezdomnych zwierząt oraz formach, w jaki można im pomóc. Dystrybutorzy filmu postanowili bezpośrednio pomóc potrzebującym zwierzętom, przekazując dotację na rzecz zwierząt oczekujących na nowe domy, co zostało oznaczone na opakowaniach filmu specjalną naklejką.
Akcja „Kundle na salony” została zorganizowana w ramach cyklicznej kampanii Fundacji Viva! „Wybierz Miśka”, która ma na celu pomoc schroniskom w adopcji bezdomnych zwierząt oraz promuje sterylizację jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania bezdomności.
<br />
Więcej informacji w serwisie <a href="http://www.kundlenasalony.pl" target="_blank">www.kundlenasalony.pl</a> oraz <a href="http://www.wybierzmiska.pl" target="_blank">www.wybierzmiska.pl</a>