VIVA

Raport z działań wykonanych w ramach VIII edycji akcji Wielcy Małym

RAPORT

Podsumowanie dochodów i wydatków

(w tym zaplanowanych/realizacja w toku)

VIII edycji akcji WIELCY MAŁYM

1. DOCHODY Z VIII EDYCJI WIELCY MAŁYM

1.1    z aukcji dzieł sztuki w Bristolu – 72 400 zł

1.2    ze sprzedaży kalendarzy podczas Aukcji – 3 100 zł

1.3    ze sprzedaży na Allegro – 2 700 zł

1.4    z Wieczoru Westernowego – 7 150 zł

1.5    ze sprzedaży kalendarzy w Księgarni Bagatela – 890 zł

RAZEM: 85 740 zł

1.6. DARY – Tabela “Darczyńcy” – załączniki

2. WYDATKI

Fundacja dotychczas wydatkowała:

2.1. Fundacja Chata Zwierzaka – dofinansowanie w wysokości – 15 000 zł

2.2. zakup środka Frontline – 23 000 zł (dla 7 ośrodków, bez FNIZ)

2.3. Towarzystwo Przyjaciół Zwierząt w Głownie “Arkadia” – zabiegi

       sterylizacji, kastracji – 2 600 zł

Pozostaje do rozdziału: 45 140 zł

Proponowane wydatki proporcjonalnie i do potrzeb indywidulanych (ze wskazaniem na najbardziej potrzebujące schroniska) i z uwzględnieniem ilości zwierząt pozostających pod opieką WM:

  • Chata Zwierzaka (60 kotów, 42 psy) – dodatkowe 5 000 zł na zabiegi weterynaryjne, leki, karmę weterynaryjną
  • Kruszewo (25 kotów, 435 psów) – 15 000 zł na zakup bud i przenośnego podwójnego kojca
  • Skierniewice (260 psów) – 8 000 zł
  • Głowno (50 kotów/85 psów) – 5 000 zł – mleko dla kociąt, karma specjalistyczna, zabiegi weterynaryjne
  • Gliwice  (90 kotów, 192 psy) – 3 000 zł – klatki żywołapki dla kotów
  • Korabiewice (250 psów) – 4 000 zł – przenośny kojec
  • Marmurowa/Łódź (70 kotów/450 psów) – 4 000 – karma weterynaryjna
  • FNIZ (11 kotów, 46 psów) – 3 000 zł – zabiegi weterynaryjne

3. PLANY W RAMACH VIII EDYCJI

3.1.     Przekazanie do Domu Aukcyjnego Rempex prac do sprzedaży przekazanych przez darczyńców – autorstwa Olbińskiego – 1 szt, Obryckiego – 5 szt, Bibersteina – 2 szt .

3.2.     Audiobuk Katarzyny Grocholi czytany przez Antka Królikowskiego i Jakuba Wieczorka.  Ta akcja nie tylko przyniesie dodatkowy dochód na letnie zapotrzebowania schronisk (kojce-łapki, miski) ale też będzie doskonałą platformą komunikacyjno-edukacyjną przed letnim okresem „porzucania” psów!

3.3.     Wczesnojesienna akcja lifestylowa z udziałem znanych światowych projektantów, marek – ZIMA W SWOIM FUTRZE I SKÓRZE!

Skip to content