<br />Agencja TBWA kontynuuje ogólnopolską kampanię Vivy! „Kwik rozpaczy”. Kolejna edycja potrwa od lipca do grudnia 2005r. W ramach kampanii agencja przygotowała plakat przedstawiający 24 godziny z życia świnki mający na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na warunki, w jakich zwierzęta są hodowane. Celem kampanii jest również ukazanie zagrożeń płynących z wielkoprzemysłowego chowu świń, który jest jedną z najokrutniejszych i niszczących środowisko gałęzi przemysłu mięsnego.
<br><br /><a href="http://www.viva.org.pl/index.php?id=kampanie" target="_blank">www.viva.org.pl/index.php?id=kampanie</a> <font color="#9999CC"><b>(plakat <br>w powiększeniu)</b></font>
<a href="http://www.tbwa.pl/" target="_blank">www.tbwa.pl/</a>
<a href="http://www.tbwa.pl/grupa_telescope.php" target="_blank">www.tbwa.pl/grupa_telescope.php</a>
<a href="http://www.marketing-news.pl/message.php?art=1850" target="_blank">www.marketing-news.pl/message.php?art=1850</a>